#206

El 206 és el meu número de cantaire amb el que m’assignen les partitures.

La que duc des de fa més d’un mes a sobre, pesa quasi dos quilos. 25 moviments repartits en 243 pàgines que corresponen aproximadament a dues hores de durada. Tapa Cyan. En gòtica i blanc BACH en negre Messe in h-Moll. La missa.

Una bogeria de coloratures, frasejos impossibles sense espai per agafar aire, acords amb els que deixes de tocar de peus a terra. Ja us ho he dit moltes vegades que Bach és Déu.

Des dels 5 anys que canto, es pot dir que de ben petita ja jugava a ser la reina de la nit. Cada vespre sortia de l’escola, institut, universitat i ara de l’oficina i em fico en sales plenes de faristols, pianos, xilòfons, espinetes, flautes barroques, caixes xines, closques de coco…i durant dues hores sóc feliç.

Fa anys vaig escoltar per primera vegada aquest totxo de missa de 2 kg que duc en plan penitència en una motxilla del Decathlon perquè ja m’ha petat 2 bolsos…per mi no hi ha res millor i tampoc conec cap partitura tant difícil. Els 27 i 28 de novembre espero omplir de sentit aquest 206 en la que segurament serà una de les experiències més importants de la meva vida.

Quant a dolorsboatella

creativa i contralto, canto idees.
Aquesta entrada ha esta publicada en Impostar. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

