No tinc vergonya

La vaig perdre al metro i mai més l’he recuperada. De camí a un concert, hi feia d’ocell, encara no tenia deu anys. Abans de sortir de casa, em vaig enganxar pinces d’estendre la roba per tot el cos. La gent em mirava estranyada, jo feia com si res. Un minut abans de pujar a l’escenari me les vaig treure totes i ja no m’intimidaria ningú.

No tinc vergonya.

pincescolors

Quant a dolorsboatella

creativa i contralto, canto idees.
Aquesta entrada ha esta publicada en Impostar. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a No tinc vergonya

  1. simael ha dit:

    Jo en tenia vuit i vaig anar de porquet pel carrer. 😉

  2. @ullsverds ha dit:

    jo, començo a ser desvergonyida ara. és boníssim. ismael i lola : lofiu !!!!!!!!!!

Deixa un comentari

